En till övning..

Vad tycker du om att göra?
  • Skriva (ibland)
  • Pyssla (sällan)
  • Fota (sällan)
  • Umgås med vänner (ofta)
  • Gå på bio (sällan)
  • Se film (ofta)
  • Ut och gå (ofta)
  • Inredning (ibland)
  • Mystik, äventyr (sällan)
Är lite svårt att komma på massa saker men kommer väll upp fler efter hand =0p
Vilka av dessa vill jag göra oftare? Skriva. pyssla, fota! Vad behövs för att det ska bli så? Skriva, mer insperation, mer motivation. Pyssla mer pengar till material.. Fota, ta tag i kameran och gå ut? Vad kan jag göra redan idag? Sriva klart kap 2? Ta med kameran och gå ut och fota.. Samanfläta de 2 för att få insperation till boken?

Kommentarer
Postat av: Rockstjärnan!

Du skrev om någon bok som du tog övningarna från och jag undrar vilken bok det är?



Sv: Ja, jag har skrivit en e-bok som heter "Rockstjärnestatus i Din Vardag!" som du kan läsa mer om här: http://karvegardkonsult.com/page_1307005157438.html



Önskar dig en härlig dag!

2011-10-03 @ 15:40:56
URL: http://karvegardkonsult.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0