Kasta iväg en lite boll..

Jag vet att det inte va meningen att jag skulle skriva det här men jag ville börja här.. Jag har känt mig borttappat i flera år nu.. Jag trycker ofta ner mig själv och tar allt som folk säger till mig negativt.. Så nu vill jag knöggla ihopp allt de till en liten boll och kasta ut egenom fönstret, ihop med min panik.. Men vart ska man börja? Måste man veta varför man tappade bort sig? Eller måste man bara klura ut hur man hittar sig igen?
Jag kommer ihåg första gången som jag träffade Iza, det var våra ex som hade kommit på att både gillade att skriva dikter. Jag och Stoffe åkte ut till John och Iza.. Min första tanke var att hon kändes mycket äldre än mig.. Vet inte riktigt hur jag ska förklara men hon kändes som mycket mer (inte tjock!).. Men när vi hade sätt på The ghost ship och efter en massa prat så kändes vi mer på samma nivå.. Och när vi gick ut till grabbarna så va jag riktigt glad.. Iza fick mig glad =0)
Vi har även suttit timmar på ett fik och bara pratat, skrivit dikter osv.. Vi fick massa gratis fika =0p hehe Båda hade drömmen om att skriva en bok som hjälper andra, skriva en bok om mobbning, göra en film? Drömmarna var stora och förslagen var många..
Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva för det är rätt svårt att leta omkring i minnet =0p Sitter och biter mig i läppen när jag försöker tänka.. Men det är svårt att gräva i minnen när man har försökt att trycka bort så många av dem =0p
Jag tar gärna emot tips om hur man blir sark igen om du har något =0) Hoppas att ni alla där ute har en bra kväll =0)

Kommentarer
Postat av: ice - kubiiiix

jag kommer ihåg när vi var i huset hemma hos dig där ni bor nu. när vi såg någon typ skräck. minns inte. tror inte det var ghost ship, men hursom. jag hade iaf nylgen träffat jonte då. och då så satte vi på american pie band camp. jag tror vi såg den 4 ggr om innan vi vågade sova ;)

2011-10-02 @ 02:21:01
URL: http://lakubix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0