Övning:

Vad ser du i spegeln? Jag bad er att skicka in en bild och en text där ni berättar allt bra som noi ser när ni ser i spegeln och maila det till [email protected].. Än har jag inte fått någonting men jag tänkte börja och sen fylla på med era inlägg =0) Dock tänktr jag utveckla det lite till vad ni även gillar med er själva.. Här kommer vad jag ser och vet:
Jag gillar min mage
Jag gillar min rumpa
Jag gillar mina ögon
Jag gillar att jag är kreaktiv
Jag gillar att jag ör envis
Jag gillar att jag är rastlös
Jag gillar min längd
Jag gillar att jag är busig
När jag ser mig själv i spegeln så ser jag ett antal bra saker med min kropp.
Det första jag ser är hur rak och fin jag har blivit i ryggen efter min ryggoperation som jag själv har sett till att den skulle ske.
Sedan ser jag mina ögon som skiftar i tre olika färger, beroende på vilket ljus jag befinner mig i.
Jag har alltid gillat mina fylliga läppar som har en vacker form. Jag ser även min fina, lagomstora byst och mina kurvor. Jag har också en lång och ståtlig hals och jag älskar min frisyr och dess färg!
Jag älskar att se mig själv i spegeln!
En början som jag förhoppningsviskommer att kunna fylla på så småningom =0p Skicka gärna in vad det är ni ser =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0