Rastlösheten blev någonting bra

Jag var så otroligt rastlös att jag inte viste vart jag skulle ta vägen.. Innuti mig så klättrade jag på väggarna, rev på tapeterna och bet sönder mina armar, men utanpå så satt jag bara och andades fort, samt kände hur tårarna brände i ögonen.. Jag stod inte ut så det blev en runda runt ån med Basse.. Vi både sprang, gick och hälsade på flera hundar =0)
Men det bästa av allt, jag fick tillbaka insperationen till min bok! Och jag fick ett par nya ideer =0)
Så nu är planen att jag ska skriva en serie =0p Ja, jag vet att man kanske måste börja med första boken innan man planerar att skriva fler =0p men nu vet jag vad jag vill ialf.. Sen hur och när jag ska göra de är en annan 5 =0p haha
Det blir att fortsätta skriva i morgon, jag blev så trött efter promenaden så det blir att sova tidigt ikväll =0p Hoppas ni har en mysig kväll i höstmörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0