Min torsdag är räddad!

Jag ska jobba hel dag på torsdag och viste inte riktigt vad jag skulle göra med Basse.. Men då hör cecilia av sig och säger att om jag någon gång behöver hundvakt så brukar hon ha olika hundar på dagarna =0D Och självklart kunde hon ta Basse på torsdag!
Jag känner inte henne jätte väl, men har fått bilden av att hon ÄLSKAR hundar, och att hon är riktigt bra på att handskas med dem =0) Basse är sällan hos andra än hemma men jag känner mig endå trygg med att lämna honom till henne =0) Så nu ska han få leka med denna på torsdag:
Tror att de kommer att ha riktigt kul =0) Cecilias hemsida är http://www.hundvannen.n.nu/ och hon tar gärna emot fler hundar, för att skaffa sig ytligare erfarenhet om dessa söta vänner =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0