Hår..

Jag kom på att jag inte har bloggat om mitt hår.. Jag gjorde det ju jämmt förut.. Men faktum är att jag har gett upp.. för ca 3-4 år sedan så va de en dålig frisör som klippte sönder det, när vi precis hade lyckats få det bra så testade jag Balsammetoden.. Vilket efter ett halvår hade gjort så jag var tillbaka på ruta 1.. BM gjorde nämligen så att mitt hår gick av.. Så nu är jag så trött på skiten att jag inte orkar bry mig.. Jag tvättar de, jag försöker hålla det återfuktat, men de är nästan en omöjlighet nu.. Så jag har helt enkelt gett upp.. Önskar dock att jag såg ut som denna brud:
Ibland är livet orättvist..

Kommentarer
Postat av: Gylling

Man kan faktiskt se likheter mellan er, T.ex. ansiktsformen, pannan, ögonbrynen och ögonen.

Även kroppsformen med så du är inte så långt borta ifrån det ideal du vill vara :)

Det är bara att du måste tro på dig själv mer som saknas ;D

2011-10-13 @ 17:31:45
Postat av: S-I

hehee du menar att du oxå vill vara photoshopad....?

2011-10-14 @ 21:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0