Moroccanoil

Nu har jag testat den här oljan i ca 2 månader.. Märker jag någon skillnad? Lite, jag har märkt att håret blir lenare, det känns inte lika torrt.. Men mina längder är så skadade efter balsammetoden och färgning så jag ser ingen drastisk förändring.. Inte än ialf.. Men jag ska kolla med Elin vad hon säger..
Den här oljan kostar ca 339 kr på Madonna salong i Linköping.. Jag älskar Madonna salong! INGEN annan än Elin som jobbar där får lov att klippa mitt hår! ALDRIG att jag byter frisör igen!
Inpackningen ifrån samma märke har jag testat 1 gång (279kr på Madonna).. Jag gillar den.. Den och oljan gav mig ett jättefint mjukt hår =0) Men det står på att det tar ett tag innan håret blir bra.. Ha i inpackningen 1-2 gånger i veckan och när du märker förbättring så ska du dra ner på användningen.. Det gillar jag, för det visar att de inte bara vill att man ska ta slut på deras produkter så fort som möjligt för att köpa nya, utan de vill (och har skapat produkterna för) att man ska få fint hår =0) Riktigt bra ordval på inpackningen =0p hehe
Jag ska gå förbi Madonna idag och kolla om Elin är frisk å se om hon ser någon skillnad =0p Sen ska jag träffa Myh oxå.. =0) Men först ska jag ta och vila lite, jag sover inte så bra i min säng.. Får rätt ont i ryggen =0(

Kommentarer
Postat av: Myh

haha ja, det är väl tur de xD så man inte bränner sig i hela ansiktet :P



yes visst :) och eliiiiin. :D

2011-10-20 @ 13:44:13
URL: http://shiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0