Nu börjar jag att förstå..

Varför jag får alla dessa hämska historier om killar ifrån alla.. De e så att jag ska kunna skriva på min bok =0p hehe Nee kanske inte men de ger bra ideer =0p Även om jag skulle föredra att ha en ljusare bild om killar =0p
Så nu sitter jag och skriver.. När lägger jag upp det på Kapitel 1? Ja, när jag har en framsida och en titel.. =0p Antingen dröjer det tills mitt egna hår har blivit långt eller om någon lånar ut långt löshår till mig =0p Får se hur de blir..
Har ni något tips att ge mig om bad boys? Bågon sitvation ni har varit med om eller liknande? Någonting som de gör som gorde er knäsvag samtidigt som du ville slå han på käften? Ge mig massa bra tips nu! =0p

Kommentarer
Postat av: tilly

killar ska va som JOHAN! våran fina blonda ponke!

2011-10-22 @ 21:54:24
URL: http://finest.se/johannatilly
Postat av: Jonesy

Oj, oj, oj.. Jag har historier kan jag lova... Men. De skrivs inte ut offentligt så det får bli över en fika eller liknande isf ;)

2011-10-23 @ 20:49:30
URL: http://kattenjones.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0