Hej!

Jag heter Sofie, jag är en rätt busig och barnslig 22 årig tjej. Jag har bestämt mig för att börja om med min blogg, för att blogga lite om mitt liv och försöka fläta in the secret.
Förra månaden så flyttade jag hemifrån, jag trivs riktigt bra. Jag bor med mina fåglar och min hund. Fåglarna heter Leo (en tjej) och Linus (kille). Jag fick Leo utav mamma när hennes fåglar hade lagt ägg. Jag döpte henne efter en karaktär i en utav mina böcker =0p Därför stämmer inte namnet med könet =0p Linus köpte jag på blocket, efter att Leo ratade Flisa som jag köpte i en djuraffär. Flisa fick lov att flytta hem till mamma =0p
Hunden heter Baltzar, han är 11 år och köpt av en uppfödare i motala. Han är döpt efter Baltsar von platen (eller hur han nu stavar).. Basse är en väldigt envis hund som kräver mycket uppmärksamhet och promt ska sova i sängen.. Men han har ett stort hjärta av guld och älskar de flästa =0)
Det är en väldigt mysig lägenhet som jag bor i =0) Och närmsta grannen är väldigt trevlig (Natalie)..
Jag har flera underbara kompisar Lindah, Rebecka, Lollo m.m. Jag gillar att umgås och prata med folk. Jag gillar att hitta på kreaktiva saker =0p
Detta var lite kort om mig, jag hoppas att du kommer att gilla min blogg =0) Följ den gärna =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0