Lär känna dig själv!

Jag lånade denna ifrån,http://karvegardkonsult.blogspot.com/ , tack för att du tog min komentar på allvar! =0) Förstår att du får ganska många =0) Så här har ni mitt resultat, fyll i den du med:
  • Favorit mat? - Köttfärspaj, tacko, kyckling m.m. har många =0p
  • Bästa film du har sät? - Massa olika, går nog inte att säga direkt rakt ut
  • Favorit djur? - Hund och fågel
  • Bästa tv-programet? - The vamprie diaries!!
  • Favorit band? - Massa blandat!
  • Världens bästa låt? - Du är så, den får mig riktigt glad =0p
  • Favoritplatsen? - Rättvik..
  • Favorit godis? - Massor?
  • Drömresemål? - Upptäcka Sverige
  • En person du beundrar - Samanta
  • Favoritämne i skolan? - Håltimme? =0p
  • Vad gör du på fritiden? Lägger pussel, fotar, myser med vovven, skriver, stickar, pysslar, umgås med vänner, bloggar, läser m.m.
  • Din favorit pryl? - Elefanterna från partylite =0p
  • Favoritsida på internet? - Eh är väll inte mäst på Facebook, men skulle nog inte säga att den va favorit utan mer någon som får mig glad och att må bra.. Vilken vet jag inte än =0p
  • Drömyrke? - Akademibokhandeln och författare
  • Favoritfärg? - ??
  • Bästa egenskap? - Envis
  • Vad är du bra på? - Skriva, laga mat, pyssla, ta hand om min hund.. Eh detta va en svår fråga =0s
Lite kul att se hur man är egentligen, jag är nog inte den som favoriserar =0p Jag gillar mycket istället =0p haha

Kommentarer
Postat av: Rockstjärnan!

Åh, vad härligt att se din respons på mitt inlägg. Jag blir så glad när jag får önskemål om ämnen att skriva om. :)



Ta din bästa dag!

2011-10-03 @ 10:26:50
URL: http://karvegardkonsult.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0