Steg 1

Tack! Tacksamhet är väldigt underskattat.. Det är en lätt genväg till att bli glad, men det är få som använder den =0s Jag har börjat skriva en "dagbok" med tacksamhet. Två sidor varje dag. Här kan man passa på att tacka för det man vill ha, men inte ennu dragit till sig =0) Och på så sätt dra till sig det =0D Så här kommer lite tacksamhet ifrån mig:
Tack för alla saker som jag fått av mamma, tack för den mysiga höstdagen ute, tack för att jag lyckats sälja för 2600kr med partylite, tack för att partylite lyser upp min lägenhet i höstmörkret, tack för att Basse är frisk, tack för att jag har långt fint hår, tack för att Lindah ska flytta och få det bra, tack för att lycka smittar av sig, tack för att våra andar mår bra på andra sidan, tack för att alla har mat på bordet, tack för att vi lär oss nya saker varje dag, tack för att fler och fler tar tag i sina liv, tack för att fred ökar, Tack för sammarbeten, tack för människor som hjälper varandra, tack för att det finns fler och fler papperskorgar, tack för att jag har el så jag kan blogga, tack för min dator, tack för min mobil, tack för alla fina kläder som jag kan köpa, tack för mina djur, tack för att jag är spontan, tack för att jag har råd med det som jag vill ha, tack för äkta kärlek, tack för sanna vänner, tack för att Rebecka va här i helgen, tack för att min farmor och farfar mår bra, tack för att min familj mår bra, tack för att jag är envis, tack för att jag är speciell, Tack för att jag kan ge pengar till stadsmissionen, tack för att jag lever ett underbart, spännande och händelsefullt liv =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0